This sucks big time!

Som vanligt så vaknade jag för tidigt... Tog 1,5 proppis igår men vet att jag vaknade vid 23(eller hade jag inte somnat än då??) och sen så vaknade jag här vid 03 någonting... Det är INTE kul att inte få sova. Det är så konstigt, för jag känner mig inte speciellt speedad, men det är jag ju förmodligen eftersom jag inte får sova. Det första jag tänkte på när jag vaknade nu, var J och hur det kommer bli med allting... Känns inte speciellt kul att man kommer bli ensam med en liten bebis plus boysen. Men samtidigt, hellre ensam ensam än ensam i ett förhållande. Jag kan inte vara den som ger och ger hela tiden. Det går inte.

Nej, jag måste köra mitt race - vara ego och bara tänka på mig själv och K's bästa!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits