Begravning

Idag kl.12 bestämde jag mig för att gå på S's begravning. Fick veta i förra veckan att han hade gått bort. Han blev 35 år gammal och lämnade sin fru och två barn efter sig. Lärde känna S på en av mina mailinglistor jag är med på(den första, som jag gick med i när jag var gravid med Tim). Träffade både S och hans fru flera gånger. S var en oerhört fantasisk människa. Alltid glad, alltid ett skämt på lut. Oerhört omtänksam. Nu är det flera år sedan jag träffade honom men jag kommer för alltid komma ihåg honom.

Begravningen var väldigt vacker. Efteråt följde jag och Tim med på fikat. Pratade först med J, eftersom jag kände mig lite dum, med tanke på att jag inte tillhör den närmaste kretsen och jag har inte haft någon kontakt alls med dem på säkert 1 år minst. Men J tyckte vi skulle hänga på.

Tim lekte lite med deras son, M. Vi åkte inte därifrån förrän vid 17-tiden. (begravningen började 13.30).

Skriver mer en annan dag, nu måste jag gå och lägga mig.

Kommentarer:
Postat av: Millou

Hej Nova...du gjorde rätt som gick...du gav ditt stöd till dom anhöriga...alltid svårt för familjen när sånt händer och dessutom så ung.Jag ser nästan varje dag vilken tröst det ger(jobbar med catering för minnesstunder)livet är hårt ibland.
Ha en bra dag Nova *Kramis*

2005-08-25 @ 09:48:52
Postat av: Msfantasia

Håller med om att du gjorde rätt som gick. Även om man inte tillhör närmaste kretsen kan det vara skönt för de anhöriga att få det stödet. Är fruktansvärt när någon dör och blir ännu värre när personen är så ung och lämnar småbarn efter sig. Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits