Länge sen!

Det var evigheter sedan jag skrev här sist. Tiden har verkligen rusat iväg och nu är sommaren nästan slut, känns det som. Iallafall om man tittar på vädret. Det skulle tydligen bli 24-26 grader varmt senare i augusti, men kan man lita på det? He he, jaja, det återstår att se. Vore nice iallafall =)

Idag har jag varit på jobbet, eller fd jobbet kanske jag ska säga. Gick igenom augustilöner  med nya tjejen som har blivit anställd. Meningen var att jag bara skulle vara där idag men eftersom "min" motsvarighet i Norge också var där och hon skulle åka tillbaka till Norge, bestämde vi att jag skulle komma tillbaka imorgon så jag åkte hem vid 14-tiden.

Igår hämtade Anton Nils och Nils ska vara hos honom i 2 veckor. Hjälp! Så länge har jag aldrig varit ifrån honom, men det ska väl gå bra... hoppas jag. På torsdag ska jag lämna Tim till hans farmor och på kvällen tar jag flyget till Blekinge och hälsar på J. Ska bli skönt att vara lite barnledig faktiskt! Det är verkligen tufft att vara ensamstående till två små buspojkar =)

 Jag ska försöka uppdatera lite vad som hänt i sommar, men det får bli en annan dag.

Har i princip fått jobb på en rekryteringsfirma, men vi har inte skrivit några papper än, utan det kommer bli projektanställning. Jag ska alltså jobba som konsult. Har varit på en intervju hos en kund och de var intresserade men sedan beslöt de sig iallafall för en annan lösning. Nåja, det går flera tåg. Än känner jag ingen panik.. men det jag känner som kommer bli lite jobbigt är det här att jag bara får ha barnen på dagis 15 h/v. Jag menar, Tim är i den åldern då leka med kompisar är nr.1. Hur kul kommer det bli för honom? Nåja, vi får gå till öppnis/kyrkis och hitta på saker helt enkelt. Får jag inget uppdrag får jag börja jobba på ICA eller nåt, helt enkelt ;) Annars kommer jag bli knäpp =)

 


Kommentarer:
Postat av: Lover

Kul att se att du skrivit nåt igen, det var ett tag sen somsagt var! Hoppas det går bra med jobbsökandet :o)*kram*

2005-08-17 @ 23:33:51
Postat av: Nova

Hej Lover!

Vad förvånad jag blev att någon hade varit här och kollat.. ja, med tanke på att det var så himla länge sedan jag skrev något. Tack för titten och jag hoppas å tror att det dyker upp nåt snart.. *kram*

2005-08-19 @ 11:51:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits