2 stesolid

Igår försökte jag somna på 1 stesolid när vi kom hem efter ha lämnat barnen på dagis, men icke =( Tog det lugnt hela dagen... Hämtade barnen och tömde alla deras lådor. Lina, Laila och Titti hade fått sina presenter på morgonen och de blev så nöjda så =)

 

På vägen hem från dagis åkte vi till Mc Donald's och tog med oss mat hem. Jag hade förresten ätit en varm macka INNAN 12. Rekord... ja, alltså att ha ätit nåt så tidigt.. Fick i mig 1 påse pommes frites. Drack 1 2,8.

 

Lämnade Tim hos Maja(Martin var på väg hem) någon gång innan 19. Sen bar det av till Anton och i bilen sa Nils att han ville inte till pappa. Han var väldigt pluttig. Anton lagade mat så vi fick gå upp så även han fick träffa Anton ;) Var ju även en del grejer att bära eftersom han ska ha honom 1 vecka. Josef kommer på söndag och de åker då till norröver.

 

Sedan åkte vi till jobbet och parkerade bilen där. Träffade Polly. Vi gick till Caliente och käkade goda tapas. First time for Tronic ;) He he, dags att vidga vyerna lite Tronic *he he*

 

Efter det gick vi till en pub och drack lite till. Men där fick jag ju springa ut för att ringa. Min telefon ringer och det är Micke!! Blev smått förvånad, det var jag inte alls beredd på. Han har ju hållt sig borta från nätet ett tag, haft semester plus att han inte mått helt 100. Det var skoj å prata med honom!! =)

 

Vet inte när vi somnade igår, kom iallafall hem vid 00.30. Ringde då Digi och pratade en sväng, även Tronic. Jag kände mig helt slut... Tror vi somnade nångång mellan 02-02.-30. Vaknade 09 i morse. Efter ett tag gick jag upp och tog 2 stesolid men hjälpte det tror ni? Nähäpp =(

Gick upp till Corinne och pratade ett bra tag, rökte å drack vatten å gullade med hennes lilla plutt.

 

Nu ska jag försöka sova lite.


Kommentarer:
Postat av: Mattias

Du har ett händelserikt liv "minst sagt" :)..men försök att minska på stessen (stesoliden)

Ha det fint

2005-07-03 @ 17:22:58
Postat av: Nova

Hej igen Matte!

Jo, det kan man säga... men snart blir det lugnet, det ser jag fram emot (åker till landet på tisdag, förhoppningsvis)

Ingen fara, som sagt, med stesoliden eftersom jag inte tar dem speciellt ofta. Det har varit en extrem situation som det varit nu...

Ha det bra du med! Å du;) Du kommer träffa någon trevlig tjej - du vet det va!? ;) *kram*

2005-07-03 @ 17:51:07
Postat av: Mattias

Åh, vad härligt det låter med "landet"
Vill också komma ut på landet och bara njuta..

Skönt att det inte är nån fara ang stessen

2005-07-03 @ 18:01:17
Postat av: Nova

Ska du inte iväg nånting i sommar då?

Å gissa vad jag ska göra på lördag??? OM jag har kommit igång med maten, vill säga....

2005-07-03 @ 18:08:03
Postat av: Matte

Nä, ingen aning? :)

2005-07-03 @ 18:18:44
Postat av: Nova

Kom å hälsa på i Sthlm då!!! =)

2005-07-03 @ 18:19:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits