Fan, vad jag hatar det =(

Bara för att jag skrytit om det, så hände det förstås... alldeles nyss..  kräktes.. ett bloss för mycket, sprang in på toa.. nu fanns det ju en del å kräkas också.. gjorde sallad inatt när jag pratade med Digi - skitgod blev den förresten och åt som jag aldrig sett mat förut ;)

Fick i mig en liten paprikabit här på morgonen också... Näe, fy - fan, alltså.. vad jag hatar å kräkas.. magen vänder sig ut å in å... ja, ni vet ;)

 

Nu har jag tvättid snart, ska se om det finns något som jag vill ha med mig som ska tvättas... om det går att hitta här i röran...

 

Sen vill jag ååååka... men klockan lär väl bli en hel del innan jag kommer iväg, gissar jag.. =(

 

Det blir ju ett stort projekt att ta sig in i stugan i A iallafall. Först måste jag klättra upp på plåttaket och ta bort hinken som sitter på skorstenen. Sedan ta fram en kofot som behövs för att kunna låsa upp dörren.. ja, vi får väl se om jag klarar av det - annars åker jag till andra stugan ;)


Kommentarer:
Postat av: Tronic

usch då inge kul att kräkas *bläääää*

Krya på dig gumman o glöm inte fotot i våtdräkt *lol*

puss o kram

2005-07-05 @ 14:55:20
Postat av: snowflake

Goa Nova! Jag kan börja må illa när jag är stressad och rökt för mycket, så ta det lugnt nu. Du hinner med allt jag lovar. Hmmm... fotot med våtdräkten får T stå för he he. Glöm inte att säga hej då innan du åker.

2005-07-05 @ 14:59:54
Postat av: Sessan

Inte kul:( Krya på dej o ha det så skönt nu!
*kramar*

2005-07-05 @ 15:36:16
Postat av: Matty

hej :( usch å fy för å kräkas....


Hums kofot för å öppna en dörr? det låter lite mystiskt ingen nyckel?;) haha jag undrar allt vad du plannerat å vems stuga det är:D

kram på dej

2005-07-12 @ 23:19:08
Postat av: N|.

Kofot för att öppna dörren... snacka om att det måste vara ett lås gjort av någon nybrutalistisk designer :)

Postat av: Nova

Tronic, din lilla filur! Kortet på mig i våtdräkt kommer du aldrig få se, he he... Puss & Kram!

2005-08-01 @ 01:34:05
Postat av: Nova

Snowy, du e för go du! Tack för att du har tänkt på mig!!! *KRAMAR*

2005-08-01 @ 01:34:45
Postat av: Nova

Sandra, tack för kramarna och kramisar tillbaka :)

2005-08-01 @ 01:35:12
Postat av: Nova

Hej Matty!

Stugan är ju "vår";) *kram*

2005-08-01 @ 01:36:04
Postat av: Cherinne

N|. - Det är en stuga som är riktigt gammal.. ingen som vet längre HUR gammal den är, men 1800-talet någon gång. Den är SNE, därav kofoten ;)

2005-08-01 @ 01:37:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits