Godnatt snart

Kom hem alldeles nyss. Åkte kommunalt till stan och hämtade bilen, åkte till Kista och såg Mr. & Mrs. Smith. Den var riktigt bra :O)

 

Innan den åt jag sushi, fick i mig lite soppa och 4 sushibitar, sen blev jag deppig och gick ut å rökte. Hade fått en liten kycklingbit hos grannarna. På bion käkade jag en massa popcorn, så en del har jag ätit idag iallafall...

 

Nu har jag tagit 2 propavan och imorgon hoppas jag på att få sova lääänge... *håll tummarna*

 

Tidigare idag så spelade Tronic och jag lite basket på den lilla planen på baksidan. Det är bara en korg och den är egentligen alldeles för låg. Spelade bl.a one mot one å jag vann med 5-1, men Jocke vann i 21 med 2 poäng =) Det var skoj å spela lite basket igen!! Var ju ett tag sen nu...

 

Tronics tåg går vid 14 imorgon. Vi får se när vi vaknar imorgon och vad som händer.. kanske vi bara stannar hemma, eller vaknar vi vid hyfsad tid och det är fint väder kanske vi åker till Hagaparken. Den som lever får se, som jag brukar säga.


Kommentarer:
Postat av: Noe

Då säger jag godmorgon:)! Tänker på dig ska du veta och vill sända dig en hälsning här medan vi fortfarande har tillgång till nätet (har ännu inte sagt till vårt bredbandsbolag om att vi ska flytta - typiskt oss:)).

Jag har svårt att tro att du skulle vara en otålig/dålig mamma. Tror du döljer det väldigt väl i så fall! Att kidsen får mera godis och sånt nu, det får bli så!

Men du måste ju ta hand om dig själv och äta i alla fall!!!

Skönt att du har en bra läkare och folk som kan avlasta dig när du behöver det.

Snart slipper du ditt jobb i alla fall, jag menar du slipper plågas där för det kan inte vara kul att vara där under omständigheterna. Jag såg att du kommer att få bra referenser därifrån och det är mycket värt! Det där med controller låter vettigt - men kunde han inte ha sagt DET? Skulle göra en mindre ledsen...

Vill i alla fall säga att jag tänker på dig och du vet hur du kan få tag i mig. Försvinner nu ca en vecka framöver från cybervärlden.

kramar!

2005-07-03 @ 06:40:35
Postat av: Nova

Hej Noe :)

Ja, du såg väl att jag skickade ett sms till dig idag?(tror jag det var iallafall...dålig koll på dagarna när jag e "såhär")

En otålig mamma är jag definitivt när jag mår dåligt. Det kan man ju vara annars oxå, men extra mycket när jag mår piss...

Jepp, ska bli skönt å slippa jobbet! Tänker åka till Dalarna, på förhoppningsvis tisdag! Jag sms'ar dig och frågar er nya adress så kan du få ett snailmail, he he ;)

TACK för att Du finns! Du e en klippa!

*kramar*

2005-07-03 @ 17:01:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits