Nu e jag solo!

Jepp, nu sitter Tronic på väg hem och jag sitter här å dricker folköl...

 

Har iallafall ätit LITE idag - vad har jag ätit förresten? Jo, blomkålssoppa vid fjärsilshuset. Jag å Tronic åkte en sväng till Hagaparken och spelade lite Texas hold 'em å jag spöade förstås skiten ur honom ;) (He he, å jag ljuger som en häst travar)

 

TACK Tronic för en mycket trevlig helg! Förlåt att jag e som jag e... men e ju lite låg nu, som du vet.. Kändes iallafall skönt att jag fick sova 10 timmar inatt.

 

Ska försöka grilla sedan. Har köpt en flintastek och några fläskkarre-bitar. Känns onödigt å starta igång grillen för BARA en bit kött. Äääälskar ju grillat så då kanske man kan få i sig lite mer, senare...

 

Har även börjat tvätta lite. Men orkar bara tvätta en del. Tvättar resten på tisdag.


Kommentarer:
Postat av: Tronic

Tack själv gumman.
Jättekul se hur du bor o umgås me dej o inte behöver du be om ursäkt att du mår dåligt.

puss puss

2005-07-05 @ 14:57:25
Postat av: Nova

Näe, och nu mår jag ju bra så fint med det ;)

*KRAMEN*

2005-08-01 @ 01:38:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits