Så var den här dagen slut snart...

Idag åt jag för första gången vid 21-tiden.. å det blev en påse chips, nja, inte riktigt hela påsen fick jag i mig. Sedan bad jag Tronic värma på lite mat till mig så åt jag det också.

 

I morse när barnen vaknade var jag helt sänkt... Kom iallafall till dagis vid 09-tiden. När jag kom hem så la jag mig igen och somnade sött... Vaknade efter 13 nånting.. blev helt chockad att klockan var så mycket. Hann inte så mycket, hade ju tänkt röja köket åtminstone eftersom Tronic skulle komma.


Hämtade barnen på dagis vid 15-tiden å vi var på Centralen vid 15.30-tiden. Gick till Pressbyrån och de fick välja vad de ville ha. Först skulle Nils ha godis och Theo valde en pokemontidning. Då skulle Nils ha en likadan. Tronics tåg kom in 15.53 och så visar det sig att han köpt exakt likadan tidning till barnen =) He he... så det kan gå! Plus nån annan liten grej med några små gubbar i. Han är snäll han =) Tim var kissnödig men ville inte kissa utanför Centralen.

Sedan säger han i bilen att han måste kissa så vi svänger av vid Hagaparken och han får kissa.

 

Lämnar Tronics packning och så måste vi till ICA för att inhandla lite mjölk å grejer. Lämnar Tim hos Mia & Ted, men Nils vill följa med så vi åker till ICA. Sen leker Tim med Olle och Ivar. Nils e hemma å jag lånar Mia & Teds micro(eftersom micron var Anton's hade han tagit med sig den) och värmer upp middagen från gårdagen. Nils äter bara ris och Tim äter senare. Sedan får Nils dumle-klubba. Jag tar folköl för jag känner mig ganska uppjagad...

 

Nu har det gått lite tid och jag har varit duktig å röjt diskbänken *känner mig stolt och duktig* ;)

 

Godnatt Gott Folk =)


Kommentarer:
Postat av: Sandra/Salmiak

Hej Snäckan!
Hoppas att ni hade det trevligt igår?
Tappas......*mumsfillibabba*
Ha en fortsatt rolig helg :)

BAMSEKRAMAR från lilla mig

2005-07-02 @ 16:31:38
Postat av: Nova

Hej SalmisSötis =)

Jepp, det var skoj igår. Blev lite deppig vid några tillfällen men det gick snabbt över. Mr & Mrs Smith var en riktigt bra film :O)

Önskar Dig en riktigt fin söndag och hoppas att Du oxå haft en skoj helg!!

TACK för att Du bryr dig!!!

DINOKRAMAR tebaxs!

2005-07-03 @ 16:58:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits