1,5 h sömn

..fick jag tydligen inatt.. Grattis liksom... Jag trodde inte de var så lite, men Digi hade tydligen koll på klockan. Och natten innan det 4-5 h.. Inte bra.

 

NU har han(D) äntligen gått upp iallafall.

 

Olle är här och leker rövare med Tim. Nu går jag ut och röker igen...

 

Slängde på luren till Anton..*skit i det då för i helvete*(avslutade jag lite fint med) - han ifrågasatte varför jag inte kunde ringa och säga upp p-platsen. För att jag mår dåligt och tänker på annat! Är det så svårt att fatta? Suck.. Så tjafsade vi om pengar också, förstås.. jag frågade om underhåll men han ska inte betala nåt. Han betalar lån på bilen osv... Jaja, blir nog bra.


Kommentarer:
Postat av: Sandra

synd du inte fick sova så mycke. Hoppas på mer sömn inatt. Ha det så bra idag o hälsa D ;)
*kram*

2005-06-25 @ 15:31:52
Postat av: Nova

Hej Sandra!

Tack för dina inlägg! Hälsade till Digi från dig och han hälsade givetvis tebaxs =) *kram*

2005-06-26 @ 23:20:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits