16:32

Tjopp!

Hemma igen... gick bra hos H-P. Jag sa att det kändes som jag ville bli inlagd, men han tyckte jag skulle börja med medicinen och att den har snabb effekt(Ergenyl Retard). Har alldeles nyss oxå tagit 1 stesolid, 5 mg. Tydligen inte den starkaste dosen, men ej heller den svagaste. Ska snart gå å lägga mig och vila... men inte riktigt.. Ska "bara" - först ;)

Har pratat med Laura, Mamma, Anton och Jimpa oxå.

Blev förresten sjukskriven veckan ut. Första gången i världshistorien ;) Han(H-P) frågade om jag ville det och det ville jag ju såklart...

Anton skulle egentligen åka till Västervik nu i midsommarhelgen men han har ställt in den för att det inte kändes bra å åka iväg.

Hmm... känns som steso'n börjar verka.. börjar känna mig dåsig i skallen...

Ska "bara" fixa lite till, sen så... till sängen - watch out - here I come ;)

Ta hand om er därute! Tänk på att imorgon är en ny dag och då är det också nya möjligheter.

Krrrrrrrram!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hej Gumman!
Det här är Salmiak (Eller Sandra som jag egentligen heter)
Har inte varit inne på Nätet eller på ngt av forumen på länge, men så gick jag in i dag och lästa vad du hade skrivit och kollade länken hit till din blogg.
Ville bara skriva att jag tänker på dig och att jag känner med dig.
Ska tänka på dig och "sänder" massor av positiv energi,hopp och tusentals kramar.

Många va oss hamnar i jobbiga situationer och man känner sig så ensam, maktlös och liten.......Jag vet, har varit där själv för ngr år sedan och gick in i väggen.
Tänker på dig........Kram Sandra /Salmiak

2005-06-20 @ 16:44:03
Postat av: Cherinne

Hej Salmiak/Sandra!

Vad gullig du är som skriver några rader! TACK för omtanken... blir nog bättre imorgon. Nu ska jag gå å försöka sova lite.

Kram på Dig!

2005-06-20 @ 16:48:09
Postat av: Millou

Hej...nu hittade jag var man ett inlägg...skönt att du fick feedback av läkaren...ta det nu lugnt o vila o ät och bara tänk på dig själv...ett härligt bad kan va skönt oxå.
Massor av gose kramar från mig

2005-06-20 @ 17:14:34
Postat av: Cherinne, även kallas ~*Nova*~

Badet har jag inte tagit än.. blir nog inget ikväll, risk för att jag svimmar i badet då;) (brukar bada så hett nämligen)

Millis! Du e en av mina favvisar på Tornis =)

*kramisar*

Postat av: xx24-7 (eller bare xx om du vil!!;-))

Heeey kjære Novalita!!:-)
Ja,har nå lest bloggen din,og synes du er både tøff og flink som får ned ordene dine slik!!!Og;imponerende godt og positivt humør det èr på deg,til tross for dine plager!!Håper at du får hjelp i tablettene,selv om det selvsagt kan være bob-bob å måtte gå på dèt også.(Ja,man får ikke tatt seg en øl som man vil f.eks.He-he!!Er ikke såå glad i øl jeg da,men kan like mye annet rart.;-)) Det viktigste èr jo at du får hjelp til å komme over de vanskeligste periodene,som nå,så jeg håper virkelig at ting vil letne for deg etterhvert...Ja, èr jo sommer og du er t.o.m fri og frank,så du kan virkelig ta for deg.He-he!!Ønsker deg iallefall en heeerlig sommer,med eller uten "knark"!!Haha!!Ja,som du jo vet,er jeg en liten tulle-frøken!!!;-)Men;ønsker deg seriøst ALT godt,og du har meg jo på MSNèn,så du kan bare sende meg en melding om HVA du vil NÅR du vil!(Gjelder også på PM alle andre steder åfkårs!!)Jeg vil selvsagt være her og støtte deg så godt jeg kan!!Stooor klem fra meg til deg!!!

(PS;Du er ikke alene om å bade hett!!!He-he!!Gubben klarer nesten ikke å bade sammen med meg,da han blir helt kokt/skolda,sier han!!;-))

2005-06-21 @ 03:37:55
Postat av: Nova

Godmorgon Kära XX!

Tack för Dina Fina ord... De värmer, ända in i hjärteroten... Du är en kanontjej och jag gillar dig skarpt =) Men det visste du redan! Kos å Klem!

2005-06-21 @ 11:22:04
URL: http://Till XX

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits