Ännu en dag...

Somnade vid 04.30 tror jag.. hade tagit 2 propavan, men när jag pratade med D(låg då i sängen) så blev jag hungrig OCH pigg, så gick upp och fixade lite mat(bacon, ägg, lök och creme fraich med kryddor - GOTT).

Vaknade vid 10.30.. Blev lite förvånad för trodde faktiskt att jag skulle sova längre.. Men jag mår inte alls bra, idag heller =(

Har pratat med mamma och hon ska komma hit. Blir vansinnig på henne och hennes dumma frågor. Ibland undrar man om hon e född i farstun ;) Nämen, hon har LOVAT att hon INTE ska tjata eller komma med förmaningar. Gör hon det kommer jag få frispelet, känner det... Bad henne köpa cigg till mig oxå.

Näe, nu ska jag gå å röka.. igen..


Kommentarer:
Postat av: Tonic

Gumman inge bättre i dag heller:( synd o höra pussar på gumman..

2005-06-21 @ 12:52:37
Postat av: Nova

Tronic, Darling..

Näe, känns inte så faktiskt, dessvärre.. Nåja, hopp om livet iallafall! Det är det ALLTID =) Always look at the bright side of life, that's my melody:) *puss troncis*

2005-06-21 @ 14:42:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits