Är det torsdag idag?

Dagen innan midsommar? Jag blir lite förvirrad på dagarna, när jag varit såhär... var grymt trött när Tim vaknade i morse(han sov i min säng).

Men jag mår ganska okej idag, tror jag.. Inte bra, men helt okej.

Chefen ringde mig 22.50 igår. Han behövde lösenordet till banken. Så frågade han hur det var och så vidare...

Trött, trött, trött... så känner jag mig nu.

Jag kanske ska fråga Anton om han kan ta barnen på lör-sön i helgen, för det skulle vara skönt att få sova ut en natt åtminstone. Jag måste helt enkelt gå och lägga mig i tid.. jepp, svårare än så är det ju inte, måste gå och lägga mig i tid ikväll.

Hallå, är Nils nya ord som han använder HELA tiden. Undra var han fått det ifrån? *visslar*

Näe, nu måste jag sätta lite fart här. De ville inte att vi skulle komma efter 09.30 på dagis...

Cu pussgurkor!


Kommentarer:
Postat av: Tippelura

Hei Kjære Nova!

Så fint å få vite litt mere om deg Nova, men det er også vondt å lese om hvordan du sliter for tiden..Jeg synes det er flott at du tross alt har ditt gode humør, og sprer glede for oss andre (ja du vet hvem jeg mener..Vi alle skriveglade ;) )

En Kjempestor klem i fra Tippelura til deg :-)

2005-06-28 @ 00:10:50
Postat av: Nova

Hej Kära Tippis!

Tack för dina ord, de värmer! Ja, livet är inte alltid en dans på rosor.. Men, men, snart skiner solen igen ;O)

En kjempestor klem tebaxs till en flott jente!!!

2005-06-28 @ 00:42:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits