Barnen hemma

Pratade med Greta och Nils var tydligen lite "pluttig" så hon tyckte det var bäst om jag hämtade barnen. Hade ju helst hoppats på att de skulle stanna där en natt till så att jag fick sova inatt också.

Hur som helst, när jag kom dit så sa Noah att han var sjuk. Han var lite varm men väldigt pluttig.

Köpte Mc Donald's som vi tog med oss hem. Nils ville inte äta överhuvudtaget utan la sig ner i hallen. Då var han jättevarm. La honom i min säng och nu sover han.

Själv åt jag en pommes frites. Ja, alltså, en påse pommes frites - inte EN pommes frites som Tronic trodde, he he ;)

Tim verkar pigg så han får vara uppe ett tag till men kl.20.30 ska han vara i säng, senast.

Det värsta nu är att jag kommer inte våga ta några sömnisar.. för tänk om Nils blir jättedålig inatt eller nåt... Ingen höjdare då om jag inte vaknar eller även OM jag vaknar och är helt groggy... Näe, det får bli 2 stesolid istället...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits