En ny dag

Jag vaknade vid 09.30 i morse, det betyder alltså att jag fick sova 5 timmar(på 1,5 prop.). Trodde ännu en gång, att jag skulle sova längre. Men jag sov ju faktiskt 3 timmar på kvällen. Även om min kropp behöver MER sömn just nu. Fast, det vet vi ju alla, att man inte kan sova igen förlorad sömn. He he, i så fall skulle jag behöva sova i 1 år eller nåt ;)

Vid 10 kom ett sms från en Veronica som har en 3:a i Solna. Jag ringde upp henne och vi pratade ganska länge. Hon skulle prata med sin kille och om inte han hade några planer kommer de och kollar ikväll. *hoppashoppas* Håll tummarna nu - för deras lägenhet lät jättebra =)

Jag har inte ätit något än, men däremot har jag öppnat en 2,8:a... Jag VET, DUMT, men jag blev nog lite uppskruvad efter tel.samtalet med Veronica.


Kommentarer:
Postat av: puss på dig

gumman, hoppas de går bra med lägenheten KRAMISAR

2005-06-22 @ 13:27:28
Postat av: Nova

Tack Jocke, det hoppas jag med =) *kramisar*

2005-06-22 @ 13:28:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits