Hemma igen

Puh.. vilken pärs! Eller, riktigt så farligt var det inte! Det gick bra att hämta barnen på dagis. Nils frågade: Mamma, e du sjuk? Ja, jag har varit sjuk, svarade jag. Men nu är jag bara lite sjuk.

Åkte till ICA för att köpa folkisar.. men väl där upptäcker jag att jag lämnat plånboken hemma. Hem igen och tänkte strunta i ICA... fast då började Nils gnälla(han trodde nämligen att han skulle få en grön bionicle), så jag hämtade plånboken och körde tillbaka till ICA. Köpte inte bara öl, köpte oxå scagenröra(ooups, DYRT), italiensk salami(nu har jag ätit för första gången idag - 1 skiva), TV-tidningen, 2 tablettaskar...

Nils skulle givetvis känna på cayennepepparen som är utspritt runt listerna i hallen och köket.

Nu är pojkarna ute och jag har öppnat en öl. *pjuh* Hoppas de är snälla ikväll.. risken finns att jag tappar humöret annars.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits