*~Midsommarafton~*

Blev bara 4-5 timmar sömn för mig inatt. Nåja, nu är jag ju pigg...

Nu har barnen ätit havregrynsgröt och jag hade satt på ugnen för att göra varma mackor, men jag orkar inte, så jag äter senare istället.

Nu ska jag duscha, sen ska vi åka iväg och handla lite dricka och godis till barnen.

Pratade precis med brorsan och vi mer eller mindre bestämde att vi skulle komma till dem efter vi varit vid festplatsen här i V. Men jag sa att vi skulle ringa dem från festplatsen, så får jag se vad D tycker.

Nils har hällt ut massa havregryn på golvet, lovely.. men Tim dammsuger nu för fulla muggar.

Ha en riktigt Trevlig Midsommar Kära Vänner =)


Kommentarer:
Postat av: Sandra/Salmiak

HGej Gumman!
Jag önskar dig en trevlig midsommar och sänder 1000000 BAMSEKRAMAR!

Solvarma hälsningar från Sandra

2005-06-24 @ 14:27:27
Postat av: Nova

Tack Sandra =)

Hoppas du haft/har en riktigt mysig midsommarafton!! Det har jag - å nu ska jag bli matad ;)

Miljoner kramar tebaxs!!!

2005-06-24 @ 22:40:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits