Midsommardagen

Nils kom in 07.30 och frågade efter vita nappen, jag sa att den låg i sängen. Han hävdade bestämt att det gjorde den inte alls. Gick dit och tog fram den. Han la sig igen och somnade om.

Drygt en halvtimme senare hör jag att det är någon av barnen som går upp. Går in i badrummet och där sitter en glad Tim med sina pokemonkort. Jag följer med honom ner och sätter på TV:n.

 

Jag lägger mig igen, med öronproppar och t-shirt över huvudet. Känner att tankarna snurrar och säger högt: Stor risk i helvetet

 

Digi undrar vad jag pratar om? Pratar för mig själv, säger jag. Menar att det är stor risk i helvetet att jag kommer somna om. Går motvilligt upp när Nils kommer...

 

Jag och Digi låg och pratade ganska länge. Ingen aning om vad klockan var... Känner bara att jag har sovit på tok för lite. Nu sover Digi och barnen kollar på TV. När Digi vaknar ska jag fråga om jag kan lägga mig ett tag. Måste få sova.

 

Sms'ade Anton igår morse och frågade om han hade några planer för kvällen eftersom det skulle vara skönt att få sova ut. Han ringde igår em och sa att det gick bra.

 

Känner mig inte så uppvarvad utan känner mig bara TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT. Fast nog är jag uppvarvad allt, annars hade jag ju somnat om tidigare i morse.

 

Det var en trevlig midsommarafton, även om den var lite hektisk innan vi hämtade Digi på flygplatsen och innan vi var på plats hemma i S, hos P & Å.


Kommentarer:
Postat av: Digi

Gud va du pratar ;) hehe, ja jag fick i allla fall sova lite, var helt slut efter att ha suttit å väntat på planet som var 2:40 försenat, men nu e jag här å vi ska ha så sköj det bara går :)

Lovade ju att jag skulle fixa middagen idag så vi får se vad jag hittar på, ska bara ta reda på vad du tycker om. ;)

2005-06-25 @ 14:33:59
Postat av: Sandra

Önskar er en trevlig kväll!
*kramar om er båda*

2005-06-25 @ 15:33:15
Postat av: xx24-7 (eller bare xx om du vil!!;-))

Var dette 1.gangen du og Digi møttes??

2005-06-30 @ 17:34:46
Postat av: Nova

Nope, jag träffade Digi första gången när jag var i Oslo i april =) Så det här var andra gången. Men den gången i april var det bara några timmar å jag var rätt full, he he.. Hade ju druckit en massa öl hela dagen i solen ;) på trevliga uteserveringar i Oslo!

2005-07-01 @ 02:29:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits