Några Citat

Barn är enastående varelser och det är vi som ska försöka efterlikna dem och inte tvärtom.                                                                         LONE DYBKJAER

Barn är otroligt goda imitatörer. Hur hårt man än sliter för att lära dem ett fint sätt uppför de sig ändå precis som sina föräldrar.                                            LIS BYRDAHL

Innan jag gifte mig hade jag sex teorier om barnuppfostran; nu har jag sex barn men inga teorier.                                                                    HENRIK PONTOPPIDAN

Barn håller på att bli stora när de börjar ställa frågor som det finns svar på.                                                                        JOHN PLOMP

Jag har alltid undrat över hur det kommer sig att föräldrar känner till allt de varnar sina barn för.                                                                                          OKÄNT URSPRUNG

Barnet har som regel fått sitt förstånd från pappan, eftersom mamman har sitt i behåll.                                                                          GLORIA SEYMOUR


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits