Pratat med chefen

Ringde till honom. Jag skickade nämligen ett mail till honom tidigare idag och berättade om min sjukdom. Skrev även instruktioner hur man ska göra lönerna och lite annat.

Han var oerhört tacksam för att jag förberett allting så bra. Han var även mycket förvånad att jag är manodepressiv. Han är en snäll människa. Dock har de inte skött min uppsägning speciellt snyggt... nåja, det är en annan historia.

Nu sitter jag och röker inne.. Not good! Nåja, får vädra ut ordentligt sen... hmm... jag som inte rökt på aslänge.. har till och med varit upp i varv utan att ha rökt.. det här är första gången på läääänge som jag börjar röka.. Jaja, spelar ingen roll.. jag vet ju att jag kan sluta sen, när jag vill. No probs!

Why does it hurt? Please explain, coz I don't understand.. Why does it rain? The sun is shining outside, but my heart is crying.. Why? Why does it hurt so bad? Please explain. I keep holding on.. can't let it go.. Please let it know.. Why does it rain? Why does it hurt?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits