Så jävla dum!

Somnade inte på en gång igår kväll.. La mig vid midnatt. Tog ingen sömntablett, utan tog en stesolid istället. Kunde ha tagit sömntablett oxå, men närå, det gjorde inte smarta Nova... Så vaknade strax innan 05.. gick på toa... men istället för att lägga sig gick jag upp.. å slog på datorn och nu pling! Vaken... Fast nu ska jag gå å lägga mig igen, hoppas på att jag kan somna om.. tar nog en till stesolid. Barnen kanske vaknar om 2 timmar eller nåt.. det vet man ju inte.. Eller tidigare.. får hoppas att det blir senare..

J ringde där strax efter 00 nångång. Han är ju inte van vid att jag går å lägger mig så tidigt. Tim låg ju bredvid mig i sänge, men han märkte inget. Pratade lite, en sväng med honom.. sen somnade jag nog, tror jag.


Kommentarer:
Postat av: Nova

NU tar jag en stesolid och lägger mig. Håll tummarna att barnen sover lääääänge.... 06:11

2005-06-24 @ 06:13:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits