Ta en öl eller inte?

Ja, det är frågan... Läkare sa att jag inte fick "supa" - men en folköl är väl ändå inte att supa? Tog ju 2 stesolid för... ja, hur länge sen är det? Måste kolla mina inlägg...

Robby tyckte att jag kunde ta en folkis om jag drack den sakta... Men Älsklingen tyckte inte att jag skulle göra det... Just nu dricker jag saft, är bra mycker mer sugen på den där folkisen som står i kylen och bara väntar på att jag ska knäcka den...

***

Nils och Tim e ju hos Anton. Fick sms från Anton där han berättade att han köpt nya nappar till Nils men de hade Nils vägrat att ta, somnade utan.. *fniss* Han e envis den där lilla ungen =) Å ett riktigt charmtroll e han oxå! Tim oxå, förstås ! Men Nils, han e en riktig busunge... I helgen så skvallrade Tim och berättade att Nils hade slängt ut alla kläder som jag hängt upp på tork, på balkongen... Tack för det Nisse! Rakt ner i taggbuskarna... *hrmpf* Himla unge! =)


Kommentarer:
Postat av: Älsklingen

HMMM drick den vääääldgt sakta isf ;)

HEHE sicken busunge hmmm får nog ta med lås till väskan när ja kommer..

2005-06-20 @ 23:00:05
Postat av: Till Älsklingen

Vaddå, lås till väskan? Vad snackar'uom? Fattar nada... Den e snart slut...

Postat av: svar från älsklingen

så de inte kastar ut mina kläder såklart!

2005-06-20 @ 23:39:59
Postat av: Till Älsklingen

*moahaha* DET var kul *FNISSAR*

2005-06-20 @ 23:42:42
URL: http://Från Nova/Cherinne

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits