Tisdag

Vi vaknade vid 09 i morse... sköööönt! Somnade vid 02-tiden inatt tror jag.. Sedan vaknade jag X antal gånger pga Nils. Han hade jättehög feber. Jag tog febern på honom vid ett tillfälle, men det var i mörkret och då hade han 39,5, möjligt att han hade mer. Han fick 1 supp vid 2 olika tillfällen. Nu på morgonen hade han ingen feber alls - härligt :O)

 

Tim får också stanna hemma idag. Han har lovat att han ska vara snäll mot sin lillebror...

 

Jag har inte ätit något än, men nu ska jag gå och duscha och sen ska jag försöka få i mig något.

 

Barnen äter sina rester från Määken igår. Nils hade ju allt kvar, Tim hade sin hamburgare... e man inte en sorglig mamma så säg?

 

Hade fått sms från chefen där han skrev att han ville att jag skulle ringa vid tillfälle, så ringde honom. Guidade honom hur man fakturerar. Han frågade också om de skulle skicka någon hit med mat *fniss*.. jag sa att det behövdes INTE =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits