Basketträning, föräldrar, status

Kom hem för ett tag sedan. Jag har fortfarande bara ätit en liten bulle idag och jag känner att jag inte alls mår bra. Börjar bli varning på att kräkas känner jag när jag röker... men har lyckats att inte göra det.

Basketträningen gick bra. På vägen dit ringde jag mamma, men hon jobbar på så hon hade inte mobilen på. Fick tag i pappa och bad honom hälsa mamma att sätta in pengar så jag kan köpa medicin sen. Lämnade också ett meddelande på Affektiva mottagningen att H-P ska ringa mig. Han är åter imorgon. Har även mailat honom, att jag vill träffa honom så fort som möjligt. Pappa tyckte det var idioti att jag skulle åka och träna ungarna.. Han: "men tänk om du gör bort dig.." Eh, näe... skulle inte tro det va! Det gick hur bra som helst, blev inte mer uppvarvad av att vara med de söta 3-klassarna. 2 "nya" tjejer som var med idag också.

Tidigare idag ringde jag till TT för att be E skicka kvittot på min Sony Ericsson K750i eftersom den blev fuktskadad efter endast 4 månader... Hatar min nya Sony Ericsson som jag har, den e värdelös! Fick den ny innan jul, blev lurad såklart.. tog sånt 24-månadersabbonnemang. Nåja, så går det när man inte kan säga "nej". Har redan haft den inlämnad en gång och nu börjar den strula igen... snufs, snufs.. Nåja, vem har sagt att livet ska vara en dans på rosor?

Känner en stressklump i halsen och när jag har skrivit klart det här ska jag ta 1 eller 2 stesolid och lägga mig i soffan och kolla på bb från igår.

Farmor ringde innan och det hade gått bra att hämta Tim från dagis. Och han hade skött sig idag. Jag var ju lite orolig att Nils skulle vilja följa med farmor och Tim, men han hade rusat fram och sagt: "Pappa ska hämta mig idag", så det var ju bra! A ska hämta Nils imorgonkväll också. Och Tim får vara hos farmor resten av veckan.

Glöm inte att kommentera gott folk ;-) Det uppskattas....

Kommentarer:
Postat av: Snobben

Hei på deg vennen, så fin blogg du har. Jeg skal lese mer fremover, har fundert litt på å skrive blogg selv, men det har bare blitt med tanken hittil. Vi får vel tastes på forumet idag oxo, skrulla. Glad i deg, klem klem;-)

2006-05-10 @ 11:09:51
Postat av: Lina

Hejsan hejsan!
Ska bli kul att läsa din blogg varje dag! Läs min oxå! Försöker skriva varje dag men ibland är det inte så mycket kul som har hänt så då skippar jag det.
See u later aligator! O du...försök äta lite...ät chips! Det är alltid gott även om man inte har nån matlust!

2006-05-10 @ 12:39:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits