Cigg

Gissa hur många cigg jag drog i mig igår?? Helt sjukt, men jag rökte 50 cigg..(och ändå kom jag i säng vid 22.30) Gjorde som min kära mor brukar göra, skriva antal cigg på ex antal olika paket.. När jag är såhär har jag nämligen massor av öppna paket som är lite utspridda lite varstans i lägenheten.

Vid 18 igår kom Matte. Åkte till ICA tillsammans och handlade det vi skulle äta.. Plus en chipspåse till mig. Han var jättegullig och betalade allt. Just nu lever jag på lånade pengar(av mor förstås, igen....). Han och jag har bestämt att vi ska ha en fest tillsammans, lördagen den 3 juni - jepp, ni är Varmt Välkomna då ;)

Hur som  helst, vi grillade fläskkarre(Matte fick göra det den här gången, han var ju förbi här i sön.kväll också och då var det jag som grillade ;)) och åt det tillsammans med en väldigt smarrig sallad och tzatsiki(det sistnämnda gjorde jag).

Egentligen kom han över för att vi skulle prata och planera om festen, men det blev inte så  mycket snack om det. Istället pratade vi om huruvida vi skulle hoppa i säng eller inte.

Vi kom fram till att vi inte skulle göra det, för då skulle vi bli så vansinnigt förälskade i varandra och det orkade ingen av oss med, just nu...

Hade  pratat med Trollis tidigare och han skulle eventuellt komma hit efter sitt trolleri. Han ringde vid 21.40 och jag: "Jamen, visst, kom förbi du!"

När jag lagt på säger Matte: Men Nova, du skulle ju lägga dig i tid idag...

Eh, jaha? *fniss* Ringer upp Trollis och säger att jag är ledsen, men jag behöver sova. Måste tänka på hälsan - ibland - iallafall. Han skulle nämligen inte vara hos mig förrän ca 1 timme senare.

Nästa kommentar från Matte: Nu stänger du av datorn medans jag är här och ser på.

Så det gjorde jag.

Sen han hade åkt satte jag på den igen. Men det var inte för att surfa runt och prata med en massa folk utan för att jag ville kolla när jag var tvungen att åka hemifrån för att hinna till min läkare, kl.09.

Mattias började prata med mig på msn och ringde även på skype. Pratade lite kort med honom  på msn, gav honom min msn men svarade aldrig på skype. Eftersom jag var ju faktiskt på väg i säng...

Kommentarer:
Postat av: Nettis

Men hallå! 50 cigg flicka lilla hur fick du i dig det??? Jag slutade ju röka för flera år sen men när jag gick in i väggen i november så började jag igen för att ännu en gång sluta i februari men ännu kan jag ta en cigg någon gång då och då när det är fest... Nåväl 50 cigg måste vara något av ett rekord, tror aldrig jag har fått i mig mer än max 30 kanske och då har jag varit uppe hela natten (festat).

Om man bortser från min hälsa så är allt bra här hemma. Sambon har hittat jobb i Södertälje som han stortrivs med. Själv är jag 75% sjukskriven men hoppas på att inom kort kunna gå upp till att jobba 50% (känns iofs som önsketänkande just nu).

För övrigt planerar vi bröllop men jag vet inte om det blir av eftersom jag mår som jag mår. Svårt att planera något de perioder då jag bara ligger och stirrar in i väggen och är totalt likgiltig till allt, men jag har ju gott om tid på mig för om vi gifter oss å blir det i maj nästa år.
Kul att höra av dig.

Kram Nettis

Postat av: Snobben

Hmmm....... 50 cigg hørtes ikke bra ut, men har vært der selv...... røyker mange om dagen nå oxo, selv om jeg egentlig hadde sluttet. Hadde en spontanabort i påsken, etter et mislykket prøverørsforsøk....... etter det har alt vært kjipt, men så møtte jeg deg og joaquin på forumet, og når timene gikk gjennom natten, så glemte jeg alt....... sover dårlig, orker ikke spise så mye, kaster opp....... som man har gjort i så mange år. Men cola og røyk hiver man innpå...... Jaja, selv er jeg litt ledsen om dagen, du vet jo hvorfor, skjønner bare ikke at han forsvant sånn uten videre... vi pratet så masse, han var så hyggelig og alt....men men.... igår var jeg ute hele dagen med min venninne, og da glemmer man mye.... men vi fikk pratet en del oxo da...... det er godt med venner....... nåja, jeg ser deg sikkert på forumet min gode venn;-) Håper du får en fin dag!!!! Klem klem

2006-05-11 @ 10:31:42
Postat av: Matte

Lilla Nova, vad händer i ditt huvud?
Jag var där. vi åt och hade det jättetopp, visst.
Men snack om att hoppa i säng?!? Nej du, det har du nog fått för dig själv!
Du vet att jag inte orkar och inte är typen som gör det så lätt.
Men jag gillar dig på ett annat sätt och hoppas att Trollis kommer förbi och tar hand om dig på sätt som inte jag gör;).
Så ett inlägg alltså, man ska pröva allt minst en gång och det här är troligen första och sista.
Men man ska heller aldrig säga aldrig!
Kram/Matte

2006-05-11 @ 16:25:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits