Glass, mat & zyprexa

Tog precis den där sugtabletten, zyprexa.. så måste stänga av här alldeles strax. Sen ska jag ta det där andra också, Theralen... och proppisar.

Nils har varit vaken ett tag... vaknade och var såklart glad att hans kära krigare stod vid fotändan av sängen. Grannen var snäll och byggde klart den, det var tydligen fel i beskrivningen - skönt å höra! Eftersom jag blev smått förvirrad då jag var helt säker på att jag byggt rätt men sen när man kollade beskrivningen var det ändå något som inte stämde. Känner mig faktiskt ganska nöjd med att till och med jag - Teknikens missfoster - klarar av såna svåra grejer ;-))

Men sen blev det stora floder av tårar då hans kära lego-gubbe ramlade i golvet och givetvis gick i bitar.... sen började vi prata om hans finger och han ville åka till sjukhuset. Jag ringde sjukvårdsupplysningen och kom överens om att vi åker till VC imorgon istället. Det är svullet och han kan inte räta ut det hela och ej heller böja det helt. Han fick en supp och det var ju inte poppis... men sen åt han glass i sängen och jag åt fläskkarre, sallad och tzatsiki(från M's och min middag igår).

Goodnight, where ever you are....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits