Glass

Alldeles nyss åt jag för första gången idag - resterna av Nils glass. Han fick pizza till lunch idag men han åt inte så mycket så jag kanske kan försöka få i mig något av den senare... Började dagen med en 2,8.. Jättekäckt, jag VET :-/

Somnade väl ca 01 inatt, efter ha pratat med Petter. Vaknade 07.40 av att det ringde på dörren.. eller när jag tänker efter var jag nog vaken, sådär halvgroggy... Då var det Anton som kom med Nils.

H-P ringde och lämnade meddelande på min mobil om att jag kunde komma till honom antingen imorgon kl.09 eller på fredag någon gång. Ringde tillbaka och lämnade besked om att jag kommer imorgon bitti.

Nu har Anton precis hämtat Nils. Han lämnar Nils 09.45 efter läkarbesöket.

Idag har vi  inte gjort så mycket... postade den lilla grodan som vi köpte till Tims "nya" lillebror, Daniel - han föddes 3/5. Tim har det bra hos farmor, pratade med honom en kort sväng tidigare idag.

Camilla på Access ringde och hade ett eventuellt uppdrag på g. Undrade om jag var intresserad och så vidare... Jo, det är jag ju. Hon ska presentera min profil för dem så får vi se sedan om de vill träffa mig för en intervju.

Mattias ska komma ikväll och vi ska grilla och prata om festen som vi ska ha första helgen i juni. Bjöd även Cajsa & Anna, men Cajsa hade så mycket att göra hemma plus en dålig dag på jobbet så hon avböjde.

-Snobben- Sätt igång och skriv! Det är skönt att få ut en massa... och man gör det ju bara när man känner för det, helt enkelt ;-)) Glad i deg med - SÅKLART!!!

-Lina- Hur visste du att CHIPS är min akilleshäl?? Som sagt, chips är min enda och stora last här i livet.. he he... Tack för tipset, det blir nog en Estrella grillchips på ICA senare. Kram på dig! Å du! Ta det lugnt med de stackars italianos'arna ;-)) Vill höra mer sen hur det går.... och yes! Jag ska gå in på din blogg och läsa mer, vid tillfälle. Är ju som sagt lite smått förvirrad(mer än vanligt) nu, så det får bli när det blir helt enkelt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits