Glömde berätta om olyckan....

..när Nils och jag e på stationen för att vänta på tåget så håller han på att pilla på vagnen, själva grejen där man ändrar läge på vagnen(finns bara 2 lägen, sitt eller lite "ligg")... sen fastnar han med fingret och jag får först inte bort fingret.. Han blev jätteledsen och grät hela vägen till vi var framme. Han fick plåster som jag hade i plånboken, men det var ingen blodutgjutelse. Men fingret är helt klart svullet och han sa att han fortfarande ont. Vi pratade om det och han ville åka till sjukhuset. Men nu har vi kommit fram till att vi inte ska åka iallafall för han har bara lite ont. Det gick väl över nu när vi håller på å bygger ;-)

Kommentarer:
Postat av: Brutus

Aj aj, vilket elände. Vagnar är farliga, det har jag läst i tidningen och dem ljuger inte:-)
Kram
Brutte

2006-05-11 @ 17:11:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits