Hopplös

Jag är verkligen hopplösheten personifierad.. Eller kan hopplöshet vara personifierad? nåja, vi säger väl så ändå ;-)

Jag är hopplöst....

-slarvig
-förvirrad
-inkonsekvent
-flirtig
-killtokig

Ja, de två sista sakerna är ju bara att inse att så är det bara och det lär nog inte gå över... Min kära mior tänkte fråga mig en sak igår.. men så sa hon "Näeeee, jag kan inte fråga det.." Självklart fick jag henne till att ställa frågan som hon trodde hon inte kunde fråga. Hon undrade om det var min sjukdom som gjorde att jag var "som jag var". Ja, när det gällde killar alltså.... He he... kan nog dessvärre inte skylla på sjukdomen i det fallet.


Kommentarer:
Postat av: Linda

älskling, du är inte alls hopplös.. tycker om min förvirrade pia =) *massa kramar*

Postat av: Nova

Joooo, jag är fruktansvärt hopplös - men det gör inget ;) Jag tycker om min söta Linda oxå =) *kramisar tebaxs*

2006-05-08 @ 16:37:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits