Idag går mina tankar till...

...Sandy, som är en av mina allra Bästa Vänner. Vi har känt varandra sen vi var bebisar. Vi växte nämligen upp i höghusen mittemot varandra.

Hon ringde idag och berättade att hon gått in i väggen(men mår mycket bättre nu). Så här får du lite CYBERKRAMAR Min Kära lilla ExtraMamma ;-))

...Lulu, som också är en av mina allra Bästa Vänner. Vi  har känt varandra sen 10-11-årsålder någonting. Vi träffades första gången på en fiskebåt. Vi skulle fiska torsk och Lulu undrade om jag hade sminkat mig.. ni tycker förstås inte det här låter speciellt kul men jag såg tydligen ut som en påskkärring ;-)) Massor med CYBERKRAMAR till Dig, Lulu, min Skorpis ;-))

...Petter - som nyligen fick ett trist besked. Men med tanke på din natur så vet jag att du kommer fixa det här! Men du ska veta att jag finns här, om Du behöver en Vän... ;-) Eller någon att utnyttja sexuellt *HE HE*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits