Jag tror att....

...DD har någonting att lära av min lilla Nils....

Upptäckte för ett tag sedan att Tim inte var på gården. Gick över till Olle eftersom de brukar leka med varandra... nej,  han var inte heller hemma. David gick ut och letade och jag passade lillasyster.

Tim hade fått klara instruktioner om att han BARA fick vara på gården eftersom idag när jag hämtade pojkarna på dagis fick jag veta att han dragit från gympalektionen.. utan att fröken märkt det. Senare drog han även från matsalen.. tillbaka till dagis.

Med tanke på att han för ca 2 veckor sen drog 2 dagar på raken, först i centrum och sedan på Grönan så... ja, say no more liksom.

När jag skäller som bäst så säger Nils:

-Men mamma, jag plockade blommor åt dig....

Well, det spelade liksom ingen roll... även om det var lite plåster på såren ;-)) (och det var ju inte lillebror som var tjuven i dramat, så att säga...)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits