Matte & Brutus

Matte - Du är en riktig lustigkurre du! Att du inte orkar? *ppfffft* Det är bara helt enkelt så att jag inte tilltalar dig, på DET sättet =) Och det är jag lika glad för, eftersom jag tycker du är en toppenkille på alla sätt och vis(tjatar jag?) och är skitglad att jag hittade dig på sd - hmm... näe, nu flamsar jag... det jag försöker säga är att jag är mucho happy att vi har blivit Vänner. Vänner som Du växer inte i kohagarna, precis... *kram*

***

Brutus - Din gamle häst ;-) Bättre än så kan du!!! Hade hoppats på att du skulle skälla lite på mig eller bara... ja, berätta hur snygg och intelligent jag är... Eller NÅT *ha ha* =) Och det där med tidningarna... så sant, så sant... Se här bara :

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,823586,00.html

So, be aware... you never know what's waiting for you round the corner ;-)) Kram på Dig Charmis!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits