Nettis & Snobben

Nettis - Ja du... först när jag räknade fick jag det till 39 och då tyckte jag det var lite konstigt, för jag trodde jag hade rökt mer - men sen hittade jag ett till paket och då fick jag det till 50... Kan ju säga att jag med säkerhet EJ rökt lika mycket idag. Alltid något ;) Jepp, dessa 50 cigg fick jag i mig mellan ca 07.30-22.30.

Vad ledsen jag blir av att höra att Du också mår dåligt :( *KRAMAR*

Ah, bröllop, vad härligt :) Men, det får väl bara ta den tid det tar helt enkelt.... Ta en sak i taget, hälsan i första hand :) Like I should talk... he he....

Hur är det med boysen då!? Går de på dagis? Tim ska ju börja i 0:an till hösten och jag hade tänkt att vi skulle ha flyttat till sommaren, men nu ser det inte ut som det blir så... Vill flytta tillbaka till S, eftersom ex:et köpte lägenhet där och resten av familjen bor där. Då skulle Anton kunna ha Nils varannan vecka och jag skulle säkert bli en bättre mamma ;) M ska ha Tim varannan vecka fr.o.m juni... men jag litar inte på det. Meningen var egentligen att det skulle bli så redan fr.o.m feb men de hade ju så mycket  så han sköt på det... Tim blev förresten storebror här i veckan - M & Maria fick också en liten pojk!

Vad glad jag blev när jag såg ditt inlägg :) Kanske vi kan träffas något i sommar? Vi har ju fortfarande inte varit på zoo:t ;)

Stor Kram till Dig å de dina....

***

Snobben - Näe, fy, stakkars... provrörsbefruktning måste vara oerhört påfrestande att gå igenom. Jag kan ju inte säga "jag vet hur det känns" eftersom jag varken haft problem med att få barn eller haft missfall... Men jag lider med dig/er =(  Ska du ge mig j's mailadress kanske? Kanske jag kan prova att maila honom? Eller är det dumt? Säga bara någonting i stil med att vi är oroliga för honom.... Massor med Kramar till Dig - Du är en av mina favvisar på forumet, det vet du hoppas jag =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits