Nettis & Snobben

Hej igen Nettis!=)

Nu mår jag faktiskt mycket bättre.... och jag tror INTE jag kommer upp i 2 paket idag...

He he... well, blir det bara några cigg och du kan låta bli de sedan så gör det väl inget, eller hur?

Jag hoppas verkligen att du mår bättre och att medicinen funkar för dig :)

Vore jätteskoj att komma och hälsa på er och ta en sväng till parken med er!!! Ska vi bestämma ett prel.datum redan nu? Säg när det passar er, jag e ju "mellan två jobb" så för mig spelar det inte så stor roll.. kan när som helst - i princip ;)

*kram*

****

Hei Skrulla =)

Jag försöker alltid se saker och ting på den ljusa sidan =) Jag mår jättemycket bättre nu, även om det inte är helt bra, men som sagt, mycket bättre... Ang. min utekväll ska jag skriva ett inlägg om det senare - hade hur som helst hur kul som helst =D

Glad i deg med, vet du =) *nuss å klem*

Kommentarer:
Postat av: Snobben

Så bra at du har det bedre og hadde en kul kveld!!!! Gleder meg til å høre om den...... Skrulla;-)

2006-05-14 @ 12:25:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits