Olycksfågel & Fredagkvällen

Idag har Anton varit på Skansen med Nils & J och C, T & deras lilla dotter. När de ska åka från Skansen så drar han igen bildörren och Nils fastnar med högertummen... Snacka om otur! Två fingrar inom loppet av... ja, det var väl i fredags han klämde fingret på vagnen?

Förhoppningsvis är det inte så allvarligt.. vi får väl se om  han vaknar inatt och har ont. Han fick en supp tidigare ikväll innan A åkte hem igen.

Jag och Nils var på VC på måndagen och det var ingen fara... vi skulle avvakta och han verkar ha så ont av det så det var ju bra!

***

I tor.kväll fick jag ett meddelande på sd från en kille som heter Jesse, som jag har haft en del kontakt med tidigare. Han undrade om jag ville komma på en fest, på en terrass. Nåväl, jag skickade ett svar att jag gärna kom och frågade om jag fick ta med någon. Det fick jag, men som jag misstänkte så fick jag inte med mig någon.

Hängde på A när han kom för att hämta Nils, till S, och var hos mamma tills det var dags att bege sig in mot Söders höjder.(far hade åkt till Dalarna)

Kom väl dit vid 21-tiden... Förfesten var på Svenne's terrass och vi var ett gäng killar och tjejer. Senare drog vi till Kvarnen och när Kvarnen stängde drog jag och Jesse till Patricia. Dit kom även 2 av tjejerna som varit  med på förfesen. Hade en jättekul kväll!! Det behövde jag verkligen... mådde mycket bättre när jag vaknade på lör.morgon. Det är inte första gången jag mår bättre efter tagit mig en rejäl "fylla". Fast fylla och fylla... jag var inte precis plakat, men påverkad var jag allt ;-)

Kommentarer:
Postat av: Jesse

Svenne?? haha..han heter sverre ;)..är allt bra??

2006-05-17 @ 13:22:57
Postat av: Snobben

Så fint at du hadde kul!!! Idag er det 17 mai og jeg er ikke helt nykter hehe........ så godt det kjennes innimellom........ Ha en kul kveld;-)
Puss och kram snobben

2006-05-17 @ 19:59:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits