Snobben

Ja, det var en trevlig prommis - men vi gick inte så långt, vi gick till en lekplats bortanför där dagis leker. Men det var väldigt mörka moln på himlen så vi gick tillbaka efter en stund.

Ja, jag är avis på dig som har hund! Älskar hundar och har önskat mig en, sen jag kunde skriva 'HUND' - sen 5-årsåldern cirka.. Då stod det överst på önskelistan. Vad är det för ras du har nu igen? Mina favvisraser är: Berner sennen, schäfer & rottweiler. Föredrar stora hundar. Har för mig att du har en lite mindre variant.. =)

Har du ridit nångång? Det är också en skön känsla om man 'mår dåligt'. Då är det bara du, hästen och naturen. Så härligt =)

*KLEM*

Kommentarer:
Postat av: Snobben

Jeg har en beagle som heter Snoopy....... før hadde jeg to amstaffer, de var store. J har rottweiler...... den er kjempefin!!! Har ridd hest i mange år, men sluttet for 7 år siden...... hadde ikke tid lenger pga skole og jobb etc........ men jeg elsker dyr!!!! Lyst på katt, men.... den blir vel bare borte i skogen...... Kramar til dig;-)

2006-05-14 @ 18:28:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits