Sol, tvätt, Trollis, Maja & Saga

Lämnade barnen på dagis vid 09. Sen hem å glo/skriva lite på datorn... solade lite... men sedan gick solen i moln och det blev kallt. Hade tvättstugan 13-16.

Trollis ringde och var i närheten så han kom förbi... vi var uppe och fikade hos grannen G.. sen hängde Trollis med till dagis och hämtade barnen. Vi fick även med oss Isak hem. Tim var alldeles till sig när Trollis började trolla. Han fick aldrig nog.

Men till slut var Trollis tvungen att åka och Tim blev jätteupprörd för att han hade dragit... jag lugnade honom med att säga att han säkert kommer hälsa på fler gånger :)

Vid 18 kom Maja & Saga - så härligt att träffa dem igen!! Var ju 100 år sen vi sågs sist... de hade med sig pommes och fläskkotletter som vi grillade... gjorde tsatziki till. De åkte vid 20.30 och det var verkligen skitkul att snacka en massa skit med Maja!! Saga och Tim hade en massa kul oxå, härligt =)

* I LOVE YOU MAJA *

Idag har jag hitills rökt 31 cigg... jag som trodde det var mycket mindre än så.. Men mår bra nu iallafall :)

Kommentarer:
Postat av: Snobben

Hei Skrulla........ Er du bakis idag? Det er bedre å røyke 31 enn 50.........Se det positive, klem fra skrulla 2 ;-p

2006-05-19 @ 15:42:49
Postat av: Watchlar

Börjar sakna min Nova nu! Titta in en sväng på GalaxeN i en rökpaus (dvs när du tar en paus från rökandet ;) )

2006-05-20 @ 14:25:20
Postat av: Lover

Herreguu vad du har börjat skriva igen =) *plöjer mig igenom inläggen* Kraam gumman

2006-05-20 @ 16:36:14
Postat av: Brunetten

ja 31 er Mye bedre enn 50 ciggaretter, men det er alikevel noen få for mye;P men stå på så klare du sikkert å minske litt etter hvært :) ;P

2006-07-13 @ 19:24:56
Postat av: Lover

Dumma unge vart är du? =)

2006-09-20 @ 02:19:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits