Status

Ja, vad är statusen? Jo, uppvarvad... men under kontroll. Igår åt jag för första gången på dagen vid 18. Lånade C's bil och lämnade pojkarna hos farmor på förmiddagen.

När jag hade satt på grillen började Måns(en kille jag träffat från sd) prata med mig på msn och jag frågade om han ville komma över och vara mitt middagssällskap. Han tvekade länge men 2 positiva övervägde det enda negativa..(dvs avståndet, han bor ju på fel sida av stan ;-)) Det gick väldigt fort för honom att komma hit.. inte så konstigt kanske när man kör i 200 :-O Hur som helst, vi avnjöt en perfekt middag bestående av grillad fläskkarre, pommes & bea-sås. Pratade en del om hans senaste date från sd och allt å inget ;-) M ser väldigt bra ut och är också mycket trevlig! En toppenkille helt enkelt. Frågade honom om han ville hänga med och hälsa på min singelkompis C, eftersom jag skulle dit och hämta nyckeln till bilen, jag skulle få låna igen.

Han hängde också sen med och hämtade barnen.. som nu var hos farmors tvillingsyster. De(farmor & tvillingsyrran) trodde förstås att Måns var en potentiell pojkvän och sa "se nu till att hon äter, ta hand om henne.. bla bla.." Han sa att det skulle han förstås göra.. he he...

Lämnade av honom på parkeringen och fick se hans vrålåk ;-))

Barnen kom i säng vid 21, för de var hungriga när vi kom hem. Sedan var det BB Live... Själv kom jag i säng vid 23.30. Tog bara 1 proppis eftersom klockan var så mycket. Resulterade att det tog ett tag för mig att somna, men till slut somnade jag...

Kommentarer:
Postat av: Watchlar

sd = Sverige-Demokraterna??? Har dom dating-service också?

2006-05-12 @ 01:18:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits