Stesolid och alkohol

Berättade för H-P att jag tagit några stesolid...... Han: Men det är inget bra när du dricker öl.
Jag: Jaha, vad händer då'ra?
Han: Du kan sluta andas.
Ojdå, liksom.......... Nåja, jag andas ju nu iallafall =D

................men ska prova min nya medicin ikväll när jag lagt Nils - so, no more stesolid for the moment =)

Jag menar, om en medicin e SÅ JÄVLA DYR som den där Theralen'en är, så MÅSTE den ju bara vara bra, eller hur? =) kommer inte ihåg om jag sa det, men en biverkning på den är att den ger hungerkänslor och det är ju bra, för mig, nu...

...jag har bara gått ner 2 kg och det var ju lite synd, annars är det ju rätt praktiskt att vara uppvarvad och få gå ner några kilon på  köpet :) Nåja, det blir vassen för mig i sommar ändå =D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits