Till Söta Trollis!

Hoppas du har det trevligt ikväll på din KTH-middag =) Hoppas inte du blev allt för ledsen igårkväll när jag först sa "jomenvisst, kom hit" och sen ringde upp och sa att det nog inte var så bra.... jag tänker ju inte helt klart när jag e "såhär".... och det var faktiskt tur att Matte var här och tog tillbaka mig till verkligheten... annars hade säkert du och jag suttit uppe hela natten och pratat... och visst! Det hade varit asroligt och allt så... men inte så himla bra för min hälsa.

Jag känner nu att det e på tiden att det borde bli bättre....

..men ikväll ska jag ju prova min nya dundermedicin - så det blir säkert bra =)

Jag menar - betalar man miljontals med kronor för en medicin så måste den tamejfan vara bra också, eller hur!?

STOR KRAM till Dig - Toppenkillen, som har trollat bort mig......

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits