Till Trollis!

Tack för att du finns! Du är en oerhört trevlig, rolig, sympatisk människa som jag har fått äran att börja lära känna... (thanx sd igen då'ra ;-))

Jag hoppas att det var okej att jag tackade nej till erbjudandet om att träffas ikväll. Känner bara att jag behöver lugn just nu... och även om det skulle vara superdupertrevligt att ha dig här, så känner jag mig själv så pass bra att jag vet att jag inte skulle bli mindre uppvarvad om du var här, med tanke på hur det ser ut här och så....

Kommentarer:
Postat av: Trollis

Helt OK. Jag kan ju inte tränga mig på hos dig i tid och otid heller. :-)

Jag känner mig oerhört glad för all den tid jag redan fått dela med dig och hoppas naturligtvis på att få se dig snart igen.

Ha det så bra!

"Trollis" - som det verkar som att jag kommer att få heta i dina memoarer :-)

2006-05-09 @ 13:48:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits