2 jobberbjudanden! *tjohooooo*

Kära Blogg,

Kommer inte ihåg om jag berättade igår att jag fick mitt första jobberbjudande -just igår-. Skulle höra av mig den här veckan med besked. Jobberbjudandet kom från det största bemmaningsföretaget. Och då skulle jag alltså jobba som konsult.

Idag kom då nästa. Det är också från ett bemmaningsföretag, och också som konsult. För er som inte vet det, har jag jobbat de senaste 10 åren(well, okejdå - nästa år blir det 10-årsjubileum;-)) med ekonomi och löner. Mestadels varit på mindre bolag där jag varit ensam ansvarig för hela bokföringen/löner. Hur som helst! Det här bemanningsföretaget är också en av de största. Erbjudandet från dem innebar i lön en tusenlapp mer plus att det företaget tilltalar mig mer än det förstnämnda. Tror att risken om man jobbar för ett sådant stort bemanningsföretag som ändå ******** är, så blir man bara en siffra.

Väntar fortfarande att höra ifrån två andra bemmaningsföretag. Det ena ligger på nummer 34 i storlek. Det andra nog några snäpp lägre. Och det sistnämnda är en ren rekrytering till ett läkemedelsföretag i Sollentuna.

Hej så länge!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits