Barnledig!

Idag skulle jag ju hämta barnen egentligen men Tim blir hämtad av Maja. Och jag gick till ex:et och fick pannkakor där på köpet! Sen gick jag och Nisse till mamma och pappa. Där blev jag överraskad av att kusin vitamin var där med sin kille och deras lilla Felicia:-) Hon föddes 11 oktober och jag har inte sett hennes tidigare. Kul:-) Hon var mycket söt!!

Status är för närvarande att jag mår mycket bättre men inte helt tillbaka i verkligheten. Har tagit en zyprexa och tänkte gå och vila snart.

Hur mår ni då, gott folk!?

Kommentarer:
Postat av: Jannis

Välkommen tillbaka Nova...fast du är ju alltid närvarande hos mig :-). Vi lever i verkligheten..men ibland är den olika för oss. Tid och rum är densamma men vi uppfattar den olika. Hur roligt hade det varit om våra liv såg likadana ut?

Jodå...gott folk...mår riktigt bra...imorgon kl 14.00 är det bara 24 timmar kvar.

Lördagsmiddag hos mina föräldrar i morgon. Är det dags för ett klargörande av min historia...knappast...blir väl locket på och 'fina familjen' som vanligt. Skit samma, sanningen kommer väl fram till slut. Den gör inte ont men vem vill inte veta hur allt ligger till.

Hoppas du får en hel natts sömn...

W Y W H
//Jannis

2007-12-14 @ 22:17:09
Postat av: Millam

Hej hoppas du fått sova gott i natt...ville bara säga att jag gjorde en minichat inne på min sida nu så är det lättare och se när nån hälsat på, du får gärna lägga länk på galaxen, skulle bli glad om dom oxå titta förbi *kramiz* Ha en jättebra helg.

2007-12-15 @ 05:10:45
Postat av: Nova

Jannis - vem vet? Nu när T också vet så kanske det tar skruv... Ja, tack jag har fått sova heeela natten. Kommer inte ihåg vad klockan var när jag sa att jag måste sluta??
W Y W H - me too!!

Millan - Tack, det fick jag:)
I will. Tackdetsamma! Kram!

2007-12-15 @ 08:30:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits