Fish n' chips!

Det ÄR livet, minsann:-) Lilla fröken Nova har varit duktig och ätit nästan en hel portion fish n' chips , jajamänsan!! Sååå dutti' såååå :-D

Sov bara ca 3 timmar inatt. Jag, mitt pucko, trodde det skulle räcka med 1 sömnis för att jag skulle få sova en hel natt.

Strax efter 13 ringde en rekryterare.... *JÄVLAR* glömde en intervju. Men jag kräktes ju inatt och hade vaknat precis då, så.... intervjun blev uppskjuten till imorgon. *harkel*

Plus att intervjun jag var på för snart 2 veckor sen - ja, de hörde av sig helt plötsligt. Jag ringde nämligen dem i måndags, tyckte det var mycket märkligt att de ej hört av sig, då det verkade vara så bråttom, så bråttom...(har ingen på den tjänsten jag sökte) Hur som helst, imorgon får jag komma dit på en andraintervju. Spännande. Det verkar vara ett trevligt och bra företag. Kan vara lite kul att komma till ett stort företag, med tanke på att jag bara jobbat på mindre bolag tidigare.

Så tjohoooo! livet leker. 2 jobberbjudanden och väntar fortfarande på svar från bemmaningsföretaget nr 34... Plus de två intervjuern imorgon. Akta er så att ni inte bränner er gott folk - coz' i'm burning hot:-P

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå till dagis och hämta Nisse. A skulle nämligen på julfest ikväll så Nisse ska sova här ikväll. Så mycket för en barnledig vecka.... nåja, vad gör man inte för di små liven?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits