I väntans tider...

Igår var jag över till lillebror och lånade en hundring. Sen fick Fridolf och Pontus följa med oss hem.

Helt plötsligt känner jag en smula otrevlig lukt sprida sig i lägenheten... det var i lilla Fridolf's blöja lukten kom från... ingen nådig diarré hade han så fick ställa honom i badkaret och duscha av honom... Berättade sen för brorsan att jag tror att han kanske är magsjuk...

I morse ringde jag brorsan och då berättade han att alla fyra hade spytt... Nice! Så nu går jag bara och väntar på att jag ska bli magsjuk.. eller att de ringer från dagis/skola och säger att jag ska hämta barnen.

På fredag var det tänkt att Jannis skulle skjutsa mig och Nisse till Dalarna. Men pappa tyckte det var ohyggligt korkat så nu skjuter de upp sin resa till på fredag istället(skulle åkt imorgon) så får vi åka med dem. Så då får Jannis stanna kvar hemma och så får vi ses på söndag istället, då han och pojkarna kommer till Dalarna.

Nu väntar jag på att Mia kommer för vi ska byta julklappar. Vi skulle egentligen umgås men hon hade ingen lust att bli utsatt för magsjukesmitta så hon avböjde. Konstig brud, eller hur?

Kommentarer:
Postat av: Millan

Nämen usch har dom fått kräksjukan nu till jul...hoppas nu att du o kidsen klarar er...typiskt att allt sånt kommer till jularna.*kram*

2007-12-18 @ 11:35:49
Postat av: Nova

M - Mmm, hoppas jag med:-) Än så länge e det lugnt.. vi får väl se till natten/morgondagen.. *kram*

2007-12-18 @ 18:09:48
Postat av: Tippis

Huff, håper virkelig dere slipper unna skiten Nova...
(Ler sånn av de navna du har på folk her i bloggen ha ha morsomt :D )
Jeg har nå vært oppe en stund jeg nå, blitt skikkelig morgenfugl he he.. Neida har bare vært oppe og sendt noen Julekort sånn i siste liten .. og ja et bursdagskort ble med på reisen det også *Blush* :D
...
Talast later :)

2007-12-19 @ 09:11:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits