*Oooooups*

Har visst inte ätit så mycket idag, insåg jag nu... Köpte en stor pommes på Mc när jag var i centrum tidigare idag. Men nu känner jag att jag bara vill krascha i säng, tog 1 sömnis för ca en halvtimme sen. Fast frågan är om jag inte ska äta nåt först? Vet hur det har blivit många gånger förut. Jag har gått och lagt mig för att jag känner att jag inte pallar att vara uppe pga påverkan av sömntabletter. Men sen när jag väl ligger där i sängen, kan jag ändå inte somna på hunger.

Jättemysigt är det att ligga i sängen och käka chips;-)

Kommentarer:
Postat av: Jannis

Mmmmm...äta böra man...men hur enkelt är det.
Sa ju i telefon att jag måste äta innan jag lägger mig men blev som det blev...
Uruselt humör...skitledsen och besviken över mina föräldrar, en jävligt lång historia.
Slängde i mig två tjocka bitar mjuk pepparkaka och ett glas mjölk. Det får väl TV4:s hälsofreaks att vända sig inåt...

Trots allt så mår jag toppen...du finns i mitt liv och betyder så mycket för mig.

Miss you...
//J

2007-12-11 @ 23:03:05
Postat av: Tippis

HEIA, her er jeg :D
Godt å høre at du antageligvis har kommet deg i seng, men du burde ha spist før du la deg synes jeg..
Hilser til Jannis som har kommentert her også...*Vinker* Godt at dere har funnet hverandre og har det så godt sammens :)

2007-12-12 @ 02:54:14
Postat av: Nova

Jannis - Mmm, jag vet älskling. Och som du redan vet finns jag här för dig, när du vill. Love n' misses!

Tippis - =D Coolt, du kallar dig för Tippis *S*
Men jag åt massor sen... =D Det kan Jannis intyga, visst!? Tack, det känns jättebra=D *KLEMMER I MASSOR TIL MIN FAVVISKOMPIS I FAVVOLANDET DÄR BREVE*

2007-12-12 @ 12:21:45
Postat av: Jannis

Tippis: *Vinkar* tillbaka

Och du Nova...se till att äta idag...ringer och kollar dig sen ;-) Love

2007-12-12 @ 13:08:32
Postat av: Nova

Jag åt ju sen faktiskt!

2007-12-13 @ 16:30:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits