Så kan det gå!

Hämtade Nisse vid 15-tiden och kunde förstås inte låta bli att fråga honom om att han inte skulle fråga om Axel skulle följa med hem. Jora, Alex ville hänga på och det gick bra för hans mamma.

Tog en tur till centrum. Först in på H&M för att shoppa upp presentkortet på 300 kronor som jag fick av Camie i födelsedagspresent. Det blev en t-shirt till Tims fröken, en kjol och en svart v-ringad tröja. Tänkte ha de nya kläderna på intervjuerna imorgon=D Jag i kjol - det e inte varje dag minsann..!!

Nu känner jag att det hettar i kinderna och jag e fullkomligt färdig. Glömde säga att vi förstås var in en sväng till leksaksaffären också... självklart frågade jag Nisse om han ville ha en liten grej. Jättesmart drag, med tanke på att jag e fattig som en kyrkråtta och borde spara pengarna till mat fram till den 20:e.

Väl hemma fick ungarna pannkakorna som blev över från igår. Då var ju Tim här och även Amir. Skönt, slapp jag laga mat iallafall. Sedan spelade de Candyland, vilket spårade ur fullständigt då de till slut gick med gubbarna hipp som happ....

Nu leker de fint inne på Nisse och Tims rum. Och nu tänkte jag sätta på tv:n för Bollis börjar om några minuter.

Ikväll SKA jag ta massor med sömntabletter så jag får somna in fint och sova läääänge imorgon.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits