Städdag!

..och hur kul är det på en skala? =/ Inte ligger den högt på min skala iallafall...

Men imorgon ska jag ha glöggfika för några vänner. Ja, de som inte kunde komma på min fest. Vill ju faktiskt att mina närmaste vänner ska få träffa Jannis. Jannis hade tänkt komma hit igår, med sina barn. Men nu blir det inte så. Förhoppningsvis dyker han själv upp här imorgon istället. Lät som det kommer bli sååå=D

Förutom städa ska vi baka lussebullar och peppisar. Men attan, det är verkligen skitsvårt att få till peppisar.. Är det bara jag som tycker det? Får nog köpa en burk färdiga också, he he.. eller inte. Så får folket äta våra hembakade - vare sig de vill eller inte. No choice, liksom.

Tur ändå att Tim hade med sig kompis i måndags och Nisse i onsdags.. .för då röjde jag ändå LITE i köket och så vidare...

Trevlig helg gott folk=)

Kommentarer:
Postat av: Tippis

Heia :) Ja en
gløggfest blir sikkert koselig, skjønner deg fullt ut ang. rydding og vasking, det er ikke like trivelig når det står på.. Men det er deilig når arbeidet er overstått :D
Dere får kose dere så masse da, er sikker på at Pepperkakene faller i smak :) *klem*

2007-12-15 @ 13:30:34
Postat av: lucina

Hej gumman. Du, jag brukar göra mjuka peppisar och köpa färdiga burkpeppisar. Behändigast men dina barn är ju små så roligt för dom att baka egna. Hoppas Jannis kommer i morgon och ha så trevligt med glöggandet. *kram*

2007-12-15 @ 13:31:53
Postat av: Jannis

Självklart dyker jag upp hos dig
i morgon. Med lite tur kanske jag kan få J att sova över hos farmor ikväll. Då kan jag komma iväg lite tidigare :-).

Hoppas du får till pepparkakorna :-)

//J

2007-12-15 @ 14:19:13
Postat av: Nova

Tippis - Mmm, tror det kommer bli mycket trevligt imorgon! He he, vet att du skönner mig fullständigt när det gäller rydding och sånt;-) Du e ju precis som mig:-D *klem tebaxs*

lucina - Blir nog några köp-peppisar imorgon. Tackar! *kram*

Jannis - ja, inatt blir det till och med :-D
Struntade i att baka några pepparkakor. Vi får väl se om vi gör det imorgon, eller om vi nöjer oss med att baka lussebullar. Love!

2007-12-15 @ 21:38:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits