Star Wars & julkort

Nu sitter ungarna klistrade framför tv:n. Det är nämligen "Stjärnornas Krig" på 6:an och det är första gången de ser den. De är mycket exalterade! Vi får väl se om Nisse orkar hålla sig vaken ända till 23.30... Tim är jag övertygad om att han kommer hålla sig vaken.

Idag har jag gjort egna julkort. Kul! Kommer inte ihåg när jag skickade några julkort sist, så det är sannerligen på tiden...

Har också plockat lite med kläder, diskat osv. Så lite duktig har jag allt varit!

Rökt har jag också gjort. Inte lika duktigt, he he.. alldeles för mycket, förmodligen. Men däremot har jag ätit hela två gånger idag - kyckling x 2.

Jannis kommer inatt, tjohooo! John sover hos farmor och de stora pojkarna får vara själv tills imorgon.

Hej så länge!

Kommentarer:
Postat av: Jannis

Japp, jag är på väg. Snart i borås. så borde vara framme vid 02.30 :).

2007-12-15 @ 22:41:33
Postat av: Nova

Jannis för i h-e! Jag hoppas verkligen I N T E du skrev det där samtidigt som du körde!!! *grrrr* Säger gps:en att du e framme halv eller?

2007-12-15 @ 23:09:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits