Tack, men nej tack!

I morse ringde jag till Manpower och tackade nej till jobberbjudandet jag har fått därifrån. Hon trodde jag skulle passa som konsult och fick höra av mig i framtiden om jag var intresserad.

Vaknade vid 05.20 av att Jannis mobil ringde. Dags för honom att gå upp och göra sig iordning för att åka hemåt Götet. Tror inte jag somnade om utan var vaken när han pussade mig 'hejdå' någon halvtimme senare.

Vid 07-tiden hörde jag barnen och 07.35 ringde min mobil! Dags att gå upp.... *seeeeg* (somnade iallafall inatt utan något som helst knark - så Nova is back on track;-))

Utanför porten kommer jag på att vi glömt Tims ryggsäck så upp igen.. Sen såg jag till att Tim kom över vägen, sen fick han springa själv till skolan. Tror han tycker det är  lite kul att få gå själv till skolan - då känner han sig stor.

På dagis var de på väg ut så jag hjälpte Nisse med overallen. Sedan vinkade jag hejdå till han inte såg mig mer.

Nu har jag precis pratat med Mia. Vi hade inte hörts sen innan helgen så avhandlade vad helgen innefattat, plus killar osv...

Idag tänkte jag försöka vara lite duktig och få ordning här i sovrummet som är lite kaosartat....

På återseende gott folk;-)

Kommentarer:
Postat av: Mia

.....och Mia undrar; var du något duktig alls...? Sovrummet you know ;)

2007-12-17 @ 23:55:23
Postat av: Nova

He he.. jag var ju skitduktig, började på degen och plockade undan lite kläder å så *ser jätteoskyldig ut* ;-)

2007-12-18 @ 11:07:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits