Xx!

SELVFÖGELIG ska du få alldeles eget inlägg=D Det förtjänar Du förstås!! Likaväl som Sis eller någon annan fantastisk forumist:-)

Angående rökningen så går det väl sisådär med den, just nu, för tillfället. Har precis börjat, he he;-) Men det är lugnt, jag slutar när jag är tillbaka på planeten jorden igen;-)

STORT Tack för lyckönskningarna med Nya Kärleken! Känner på mig att den här gången har jag faktiskt hittat rätt(undra hur  många gånger jag har sagt det? *S*), he he...

Angående jobbet så tycker jag väl såhär i efterhand att de behandlade mig väldigt konstigt och illa. När jag började där så trodde jag att det var ett seriöst och bra företag. Med tanke på strukteringen och så vidare. Men när man har haft 2 uppföljningssamtal och de samtalen har gått ut på att säga hur nöjda de är med mig - till, att bara säga upp en... nja, det känns väl sådär. Det kan ju knappast vara någonting de kom på 'över en natt', så att säga.. Lite märkligt att de inte tog ett samtal med mig och berättade hur de kände. Nåväl, det är bara någonting jag får lägga bakom mig och gå vidare helt enkelt.

Xx - Du är en underbar forumist och Galaxen vore verkligen INTE detsamma utan Dig:-)

Kommentarer:
Postat av: Xx

Åå,kjære!!:0)

Nååå ble jeg glad nå!!:0) Maaaange tuuusen takk skal du ha!!:0)

Ja,så lenge man har det i hodet at man egentlig bør slutte,så KAN det jo gå en vakker dag.Hehe!!;0)

Flott å høre at du har det fint sammen med denne nye kjæresten din iallefall.:0)

Jo,men jeg også reagerte jo på dèt at de bare sa deg opp slik de gjorde på denne jobben din.-Slettes ikke riktig gjort.:0(

MEN: som du sier; det er jo bare å prøve å legge det bak deg og gå videre ja.
*Flott innstilling,vennen*;0)

Og takker igjen for herlige ord,kjære Nova.:0) Ja,ikke minst mitt heeeelt eget innlegg.Hehe!!;0)

2007-12-10 @ 19:46:37
Postat av: Nova

Det var så lite så, det vet du:-) Du förgyller ju min cybervärld - och då om jag kan förgylla lite tillbaka, såååå - jaaa:-D

Men du... vet inte du att jag inte brukar röka? ja, bara ibland... som nu t.ex;-) Jag är faktiskt ingen riktig nikotinist även om jag kan dra i mig 2 pkt när jag e speedad.

Nej, det var inte riktigt gjort. Nu har de också lyckats med konststycket att få en tjej som har jobbat där i 4 år säga upp sig.. *suck* (hon fick varning innan som var helkonstig)

Selvfögelig e du värd ett alldeles eget inlägg:-D

2007-12-12 @ 12:39:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits